Elérkeztünk a sorozat harmadik fejezetéhez, melyet egy rövid szünet fog követni. A harmadik rész témája az animáció, rajzolás és Open GL lesz Androidos környezetben. Sokunknak régen volt már a számítógépes grafika, úgyhogy nem fogunk a terület mélységeibe ásni, akik eljönnek, megtanulhatják majd, hogyan kezdjenek neki a fejlesztésnek, hogyan kell inicializálni a nézetet, vezérelni a felhasználói input alapján a kirajzolást, hogyan lehet egyszerű idomokat rajzolni vagy valamelyik keretrendszer segítségével háromdimenziós modelleket betölteni.
A mintaalkalmazásról egyenlőre - az alacsony fokú készültség miatt - nem mondhatok semmit, de remélhetőleg semmivel sem lesz hasznosabb, mint az előző kettő.
A helyszín továbbra is az I épület IB210-es terme, és a csatolt labor, az időpont 10:30-tól kifulladásig.